199158
Książka
W koszyku
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta edycja amerykańska z rku 2022. Postępująca globalizacja, coraz większa rola społecznej odpowiedzialności biznesu, postępy w technologii, handluelektronicznym i komunikacji cyfrowej, coraz wiekszy wpływ medów społecznościowych i powszechne zastosowanie analityki danych, automatyzacji marketingu i sztucznej inteligencji zmieniły zasady gry w wielu branżach i otworzyły drzwi nowym modelom biznesu. W odpowiedzi na te zmiany niniejsze wydanie gruntownie przeprojektowano, aby dać menedżerom narzędzia niezbędne do odnoszenia sukcesów w nowym otoczeniu rynkowym. Nadrzędnym celem zmian, jakich dokonano na potrzeby tego wydania było stworzenie konpleksowego, aktualnego i angażującego podręcznika do marketingu, który opisuje i tłumaczy następujące funkcje, które składają się na nowoczesne zarządzanie marketingowe w XXI w.: tworzenie planu marketingowego; rozumienie rynku i pozyskiwanie analiz rynkowych; tworzenie zwycięskich strategii marketingowych; projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla rynku; zarządzanie rozwojem w sposób społecznie odpowiedzialny. Jak zawsze "Marketing" wyróżniają umiejętne łąćzenie teorii z praktyk oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia, a do tego diagramy, tabele i wykresy, które doskonale uzupełniają omawiane treści.
Status dostępności:
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U dołu strony tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej