196785
Książka
W koszyku
(Biznes)
Spojrzenie na potencjalną przyszłość sztucznej inteligencji przez pryzmat współpracy, dostępności, otwartości i demokratyzacji. Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, a także adaptacja tych oraz innych technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystepnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania Al w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przez apokalipsą. Omawiają potencjalne zyski i czynniki ryzyka związane z Al, opisują jak firmy mogą z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz wyzwań, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć, zastanawiają się rónież nad mozliwymi strategiami Al. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do ksiązki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak Al zmienia biznes i jego otoczenie.
Status dostępności:
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Artifical intelligence and business strategy : the winner takes it AI, 2023
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 15-16 i 138-140 oraz przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej