199581
Brak okładki
Status dostępności:
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca prac współwydanych
Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej
Poznać wyborców
Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie
Co warto myśleć o wyborcach. podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych
O tym, czego nie wiemy, czyli badania w kampanii wyborczej
Targeting. Odpowiedź na pytanie " do kogo ?"
Przekonać wyborców
Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy?"Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami
Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić
Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej