199564
Book
In basket
(Kocham Czytać : seria logopedyczna / Jagoda Cieszyńska ; 3)
Zgodnie z rozwojem mowy dziecka, jako pierwsze poznaje ono sylaby z literą p. Sylaby otwarte pa, po, pu, pó, pe, pi, py są wskazywane i odczytywane przez prowadzącego. Zadaniem ucznia jest powtarzanie. W trakcie ćwiczeń często zmienia się kolejność eksponowania sylab. Strategia jest identyczna jak w przypadku samogłosek - powtarzanie, rozpoznawanie (rozumienie) i czytanie (nazywanie). Różnicowanie liter jest warunkowane przez różnicowanie przynajmniej jednej opozycji. Dlatego na początek wprowadzone zostały sylaby zbudowane w oparciu o literę p i m. I znów wspólnie powtarzane są sylaby ma, mo, mu, me, mi, my, potem rozpoznawane i nazywane (odczytywane).
Availability:
Wypożyczalnia dla dzieci
There are copies available to loan: sygn. N (Kocham Czytać) (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again