199121
Book
In basket
Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania. Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, aby być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły sporo zmian, zarówno w modelach pracy, jak i postawach ludzi. Zmieniły się potrzeby, a co za tym idzie oczekiwania pracowników, a to wyznaczyło nowy kierunek roli lidera – holistycznego zarządzania zorientowanego na ludzi i kulturę organizacyjną. Z lektury dowiesz się m.in.: • jak w praktyce wykorzystać wiedzę o stylach zachowań ludzi; • co robić, a czego na pewno nie, chcąc zbudować zaangażowany zespół; • którzy pracownicy są najbardziej narażeni na stres i jak można go zniwelować; • dlaczego zarządzanie różnorodnością powinno trafić na top listę umiejętności menedżerskich. Klamrą spinającą całość są wypowiedzi liderów, które pokazują praktyczny wymiar dzisiejszego zarządzania, oraz przydatne menedżerom narzędzia – kwestionariusz autorefleksji i schemat planu działania.
Availability:
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again