Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(562)
Katalog zbiorów
(98)
Forma i typ
E-booki
(419)
Audiobooki
(145)
Książki
(96)
Poradniki i przewodniki
(39)
Proza
(24)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(89)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(23)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(58)
Wypożyczalnia dla dzieci
(5)
Audiobooki
(1)
Filia Kliniska Wielkie
(6)
Autor
Fihel Marta
(61)
Komerski Grzegorz
(57)
Tracy Brian
(42)
Jemielniak Dariusz
(41)
Jażyński Marcin
(16)
Blanchard Ken
(15)
Polak Maciej
(12)
Drummer Agnieszka
(11)
Maxwell John C
(10)
Lencioni Patrick
(9)
Tracy Brian (1944- )
(9)
Doroba Anita
(7)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(7)
Szpringer Włodzimierz
(7)
Witkowska Magda
(7)
Cain Susan
(6)
Doyle Arthur Conan
(6)
Ferriss Timothy
(6)
Gasper Dorota
(6)
Heath Chip
(6)
McKeown Greg
(6)
Montgomery Lucy Maud
(6)
Sarnacka-Smith Anna
(6)
Budzyński Wojciech
(5)
Chimkowska Angelika
(5)
Roman Paul
(5)
Setiawan Iwan
(5)
Święcki Adam
(5)
Austen Jane
(4)
Brown Brene
(4)
Buckingham Marcus
(4)
Heath Dan
(4)
Kawszyn Roman
(4)
Kowalczyk Marcin
(4)
Lipa Michał
(4)
Orwell George
(4)
Scott Kim
(4)
Stein Christina Tracy
(4)
Szaran Adam
(4)
Waszkiewicz Marian J
(4)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Borison B. K
(3)
Brian Tracy
(3)
Chandler M. Tamra
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Edmondson Amy C
(3)
Goggins Aidan
(3)
Grant Adam
(3)
Grealish Laura Dowling
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Kieżun Witold
(3)
Kim W. Chan
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Matten Glen
(3)
Müller Philipp J
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Rumelt Richard P
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Walendowicz MichaĹé
(3)
Wikiera Artur
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Arden Ron
(2)
Bagdonas Naomi
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Bezos Jeff
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Carew Donald
(2)
Carroll Lewis
(2)
Catmull Ed
(2)
Charchut Anna
(2)
Cleland John
(2)
Cohen June
(2)
Conley Randy
(2)
Conrad Joseph
(2)
Cote David
(2)
Cukier Kenneth
(2)
Dickens Charles
(2)
Doron Eyal
(2)
Dudek Agnieszka
(2)
Dumas John Lee
(2)
Edington D.W
(2)
Elżbieta Żurek
(2)
Eric Barker
(2)
Ferriss Timothy (1978- )
(2)
Fitzgerald Francis Scott
(2)
Galloway Scott
(2)
Gerber Michael E
(2)
Giełzak Marcin
(2)
Gomes Jean
(2)
Goodall Ashley
(2)
Rok wydania
2020 - 2025
(425)
2010 - 2019
(224)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
Kraj wydania
Polska
(657)
Szwecja
(1)
Język
polski
(652)
nieznany (po)
(6)
nieznany (a0)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Dorośli
(4)
18+
(3)
Młodzież
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
14-17 lat
(1)
Dyrektorzy
(1)
Handlowcy
(1)
Liderzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Zarządzanie
(13)
Sukces
(11)
Samorealizacja
(8)
Marketing
(6)
Przywództwo
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Jakość życia
(4)
Konsumenci
(4)
Praca
(4)
Psychologia
(4)
Sprzedaż
(4)
Finanse osobiste
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Innowacje
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta
(3)
Osobowość
(3)
Pamięć
(3)
Produktywność pracy
(3)
Samopoznanie
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Decyzje
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Kompetencje miękkie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kreatywność
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Lider
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marka osobista
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Mózg
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Odżywianie
(2)
Organizacja pracy
(2)
Pewność siebie
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Socjotechnika
(2)
Styl życia
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Uczucia
(2)
Współdziałanie
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zdolności
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Agroturystyka
(1)
Aktorzy amerykańscy
(1)
Algorytmy
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza ilościowa
(1)
Apple Inc
(1)
Aspiracje
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo psychiczne
(1)
Bezpieczeństwo psychologiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bezsenność
(1)
Biografia
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Brandcasting
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżet czasu
(1)
Cel (psychologia)
(1)
Cele życiowe
(1)
Celebryci
(1)
Charyzma (cecha osobowości)
(1)
Chłopcy
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cukiernicy
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czas pracy
(1)
Deon.pl (portal internetowy)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Mazury
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(50)
Opracowanie
(7)
Powieść
(4)
Romans
(4)
Poradniki
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Biografie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Psychologia
(16)
Praca, kariera, pieniądze
(14)
Rozwój osobisty
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
660 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść. Książka "Efekt viralowy" zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdążyć przed hakerem : jak przygotować firmę na cyberatak / Jakub Bojanowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 371 stron ; 24 cm.
Po przeczytaniu tej książki: 1. Dowiesz się, w jaki sposób hakerzy wybierają swoje ofiary, jak działają i jaką mają motywację. 2. Zidentyfikujesz zasoby informatyczne firmy, które są szczególnie narażone na cyberzagrożenia. 3. Poznasz standardy i kanony dobrej praktyki w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji. 4. Dowiesz się, jak kadra menadżerska powinna współpracować z fachowcami technicznymi i specjalistami od bezpieczeństwa, aby wspierać rozwój biznesu. 5. Zrozumiesz, w jaki sposób i dlaczego pieniądz elektroniczny i systemy płatności on-line są narażone na ataki hakerów i dlaczego stosowane w tym obszarze zabezpieczenia i technologie muszą być cały czas rozwijane. 6. Poznasz działania, które należy podejmować, aby ataki hakerów wykrywać odpowiednio wcześnie i ograniczać ich negatywne skutki. 7. Dowiesz się, jak postępować, aby w sytuacji, kiedy firma jest ofiarą cyberataku, swoimi działaniami nie pogłębiać kryzysu i zachować swój wizerunek sprawnego i kompetentnego menadżera, który jest w stanie sprostać nawet tak trudnemu wyzwaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Z tej ksiązki dowiesz się dlaczego w pracy nie chodzi tylko o to, w czym jesteś dobry, a w czym kiepski, jak prawidłowo określić swoje mocne strony, co robić, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które cię rozwijają, a coraz mniej na te, które obniżają twoją skuteczność, jak w rozmowie z szefem i współpracownikami podkreślać swoje talenty i nie sprawiać wrażenia, że się chwalisz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9, 159.9 [Magazyn] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI. Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Metody podejmowania decyzji
Definiowanie problemu
Zbieranie i ocena informacji
Intuicyjne podejmowanie decyzji
Podejmowanie decyzji w oparciu o logikę
Grupowe podejmowanie decyzji
Bariery w podejmowaniu trafnych decyzji
Osobowość a podejmowanie decyzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes i Zarzadzanie / MT Biznes)
"Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania".Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach:- po pierwsze jako "biznes", czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta;- po drugie jako "organizację", opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością;- po trzecie jako "instytucję społeczną", osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze - ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się "ojcem założycielem" zarządzania (i wręcz - jego "papieżem"). To rzeczywiście "biblia" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z kompleksem naszego zapóźnienia. Odkryjmy, ile możemy osiągnąć - dzięki wiedzy, umiejętnościom i woli sukcesu.- Stefan Bratkowski, dziennikarz, publicysta, pisarz***Urodzony w Wiedniu w 1909 roku, Peter F. Drucker zdobywał wykształcenie w Austrii i Anglii. W roku 1929 rozpoczął pracę jako zagraniczny korespondent prasowy i jako ekonomista w międzynarodowym banku w Londynie. Od roku 1937 pracował w Stanach Zjednoczonych, początkowo jako ekonomista w grupie brytyjskich banków i firm ubezpieczeniowych, a następnie jako konsultant do spraw zarządzania w największych amerykańskich i zagranicznych firmach doradczych.Prawdziwą karierę zrobił jako wykładowca i nauczyciel, najpierw jako profesor politologii i filozofii w Bennington College, a następnie przez ponad dwadzieścia lat jako profesor zarządzania w Graduate Business School of New York University.Od roku 1971 był profesorem nauk społecznych w Claremont Graduate School w Kalifornii. Zmarł w roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych pomysłów, zdolności do poszukiwania rozwiązań i krytycznego myślenia. Profesor Harvard Business School, autorka niniejszej książki, Amy C. Edmondson, już w 1999 roku przeprowadziła badania, pokazujące, że psychologiczne bezpieczeństwo podnosi wydajność zespołów. Spopularyzował je projekt „Arystoteles”, przeprowadzony przez Google, który wykazał, że jest ono głównym czynnikiem, dzięki któremu pracownicy są gotowi podjąć ryzyko, zgłaszają i realizują ambitne pomysły. Praca bez lęku Niniejsza książka krok po kroku pokazuje, jak stworzyć organizację bez lęku – taką, w której każdy może być w pracy sobą, wnosić swój wkład, rozwijać się, świetnie funkcjonować i współpracować, by uzyskiwać znakomite rezultaty. Jak zbudować kulturę organizacyjną, która sprzyja kreatywności, rozwojowi i efektywności. Jak stawiając na bezpieczeństwo psychiczne w swoim zespole lub organizacji, zyskać przewagę konkurencyjną na rynku. Znajdziemy w niej zarówno liczne wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, jak i ponad 20 analiz case study dotyczących typowych błędów (m.in. Volkswagen, Wells Fargo, Nokia) oraz skutecznych rozwiązań (m.in. Pixar Animation Studios, Google) pozwalających tworzyć środowisko pracy, w którym ludzie mogą się uczyć, wprowadzać innowacje i rozwijać się. Amy C. Edmondson przygląda się też znanym firmom, w których lęk w miejscu pracy przyczynił się do powstania iluzji sukcesu, a tym samym opóźnił odkrywanie istniejących problemów, co w rezultacie doprowadziło do porażki, której można było uniknąć. Zatrudnianie utalentowanych osób nie wystarcza Liderzy, którym zależy na uwolnieniu indywidualnych i zbiorowych talentów, znajdą w Firmie bez lęku konkretne wskazówki i narzędzia pozwalające stworzyć atmosferę bezpieczeństwa psychologicznego, w której pracownicy mogą swobodnie przedstawiać swoje pomysły, dzielić się informacjami i zgłaszać błędy. I choć tworzenie bezpiecznego środowiska pracy wymaga wysiłku i umiejętności, jest podstawą do uzyskania wysokiej efektywności w świecie VUCA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmondson. Często jesteśmy rozdarci pomiędzy dwiema „kulturami porażek”. Mówi się nam, że albo powinniśmy ich za wszelką cenę unikać, albo zaakceptować je jako nieuniknione i szybko o nich zapominać. Żadne z tych podejść nie pomaga jednak odróżnić dobrej porażki od złej. Amy Edmondson, czerpiąc z wieloletnich badań, prezentuje nowy sposób myślenia o porażkach i praktykowania ich. Pokazuje, jak zminimalizować bezproduktywne niepowodzenia, znaleźć przemyślany sposób na radzenie sobie z porażkami i maksymalizować korzyści, jakie uzyskujemy z wszelkiego rodzaju wpadek. Pomaga zrozumieć, kiedy porażka jest naszym przyjacielem, i jak jej zapobiec, abyśmy mogli mądrze podejmować ryzyko i minimalizować szkody. Dzięki przytaczanym historiom z życia codziennego, obejmującym biznes, popkulturę i historię, Edmondson uczy nas, jak wstyd i obwinianie się przekuć w ciekawość, wrażliwość i okazję do rozwoju. Już nigdy nie spojrzysz na porażkę w ten sam sposób Żadna umiejętność w życiu nie jest ważniejsza niż uczenie się na błędach – i nikt na świecie nie wie o tym więcej niż Amy Edmondson. Opierając się na pasjonujących dowodach i olbrzymim doświadczeniu, oferuje bogactwo spostrzeżeń na temat tego, jak podejmować inteligentne ryzyko i podnosić się po niepowodzeniach. Gdyby wszyscy przyjęli idee zawarte w tej ważnej książce, bylibyśmy bezpieczniejsi, mądrzejsi i odnosili większe sukcesy. – Adam Grant, autor bestsellerów Leniwy umysł, Buntownicy i Hidden Potential, gospodarz podcastu TED „Re:Thinking” Szlachetna porażka jest niezbędna do innowacji i wzrostu. Ale jaka jest różnica między szlachetną porażką, niechlujnym błędem i godnym nagany sabotażem? Jak być pewnym, że stwarzasz sobie warunki do osiągnięcia sukcesu? Ta książka pomoże ci podjąć niezbędne ryzyko, aby odnieść sukces w karierze i życiu. – Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały oraz Toksyczne miejsce pracy Stworzenie środowiska pozwalającego w bezpieczny sposób rozwiązywać trudne problemy jest jedną z najważniejszych rzeczy, jakie możemy zrobić. Z wielką jasnością i wnikliwością Amy pokazuje nam, jak zrozumieć, że nasze emocje i osobiste potrzeby są częścią rozwiązania. Ta książka zainspiruje cię do wykonania najodważniejszej pracy. – Ed Catmull, autor bestsellera Kreatywność S.A. Amy C. Edmondson jest profesorem przywództwa i zarządzania w Harvard Business School, znana z prowadzonych przez dwadzieścia lat badań nad bezpieczeństwem psychologicznym. Jej wielokrotnie nagradzane prace ukazywały się m.in. w „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „Financial Times”, „Psychology Today”, „Fast Company” i „Harvard Business Review”. W 2021 r. została uznana przez Thinkers50 za najlepszą na świecie myślicielkę zarządzania. Wykład Edmondson na TED Talk pt. „Jak zamienić grupę nieznajomych w zespół” obejrzano ponad trzy miliony razy. Uzyskała tytuł doktora na Uniwersytecie Harvarda. Jest autorką książki Firma bez strachu. Mieszka w Cambridge w stanie Massachusetts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji - copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami - od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność! Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy! Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozwój Osobisty)
Czy czujesz, że życie przyspiesza, a ty tracisz nad nim kontrolę? Ta książka pokaże ci, dlaczego to normalne- i jak uczynić ze zmian swojego największego sprzymierzeńca. Bruce Feiler, autor bestsellerów, odsłania przed nami prawdę, którą wszyscy znamy, ale boimy się zaakceptować: życie nie jest liniowym pasmem sukcesówwwww i stabilności. To nieustanny ruch, niespodziewane zmiany, kryzysy, takie jak: strata pracy, rozpad związku, utrata zdrowia. Dlaczego ta ksiązka zmieni twoje podejście do życia? Feiler opiera się na setkach rozmów z ludźmi, którzy doświadczyli "trzęsienia życia"- momentu, który wywraca nasze plany do góry nogami. W swoich badaniach odkrywa wzorce i narzędzia, które pomagają nie tylko przetrwać, ale i rozwijać się w czasach niepewności. Dzięki jego inspirującym historiom dowiesz się, że: zmiana jest normą, a nie wyjątkiem, każdy z nas co kilka lat doświadcza "Trzęsień życia", możesz wykorzystać te momenty jako szansę na odkrycie swojego nowego "ja". Czego się nauczysz? Jak zaakceptować emocje towarzyszące zmianom, jak rytualizować zakończenia, by zrobić miejsce na nowe początki, jak porzucić stare schematy i otworzyć się na kreatywność oraz rozwój, jak odnaleźć sens i cel w niestabilnym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Audiobooki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej