Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(55)
Forma i typ
Książki
(54)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje fachowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(7)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(48)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(4)
Sielicki Leszek
(3)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Brunson Russell
(2)
Ledwoń-Blacha Anna
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Alszer Magdalena
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bobrowska-Drozda Łada
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Ciach Szymon
(1)
Ciećwierz Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Czyż Katarzyna (prawo)
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grela Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gładysiak Marcelina
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hollins Peter
(1)
Hoover Ryan
(1)
Iwanowski Włodzimierz
(1)
Jabłoński Maciej (1973- )
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Kosiorek Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Król Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kutyła Wojciech
(1)
Leonardi Barbara
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Makolus-Krasa Paulina
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
McKenzie Ben (1978- )
(1)
Michalak Katarzyna (marketing)
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Oruba Norbert
(1)
Oszajca Anna
(1)
Parrish Shane
(1)
Parysz Adam
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Pompliano Polina Marinova
(1)
Portnoy Brian
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Reiter Marian (1874-1943)
(1)
Richards Carl (1972- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Silverman Jacob
(1)
Staniszewski Adam
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Szczepaniak Ewa (polonistka)
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Thompson Mark
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Waryszak Tomasz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(54)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
101-200
(1)
1601-1700
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Menedżerowie
(10)
Przedsiębiorcy
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Dorośli
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
18+
(1)
Analitycy danych
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy klienta
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Finansiści
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Informatycy i informatyczki
(1)
Internauci
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Sukces
(9)
Marketing cyfrowy
(8)
Media społecznościowe
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Instagram
(4)
Marketing
(4)
Reklama
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Twitter
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kryptowaluta
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przywództwo
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
YouTube
(3)
Zarządzanie
(3)
Bitcoin
(2)
Bogactwo
(2)
Branding (marketing)
(2)
Copywriting
(2)
Customer Experience
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
E-konsumenci
(2)
Facebook
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Finanse osobiste
(2)
Informatycy
(2)
Internet
(2)
Inwestycje giełdowe
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Lęk
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka osobista
(2)
Nawyki
(2)
Obsługa klienta
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sens życia
(2)
Snapchat
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
TikTok (aplikacja mobilna)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(1)
Algorytmy
(1)
AliExpress
(1)
Alibaba
(1)
Allegro
(1)
Allegro Lokalnie
(1)
Amazon
(1)
Analityka internetowa
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacje e-sklepowe
(1)
Automatyzacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Baby boomers
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Big Data
(1)
Blockchain
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Bojkot gospodarczy
(1)
Brandling
(1)
Branża informatyczna
(1)
COVID-19
(1)
Cele życiowe
(1)
Celebryci
(1)
Chat GPT
(1)
ChatGPT
(1)
Chatbot
(1)
Cnota (filozofia)
(1)
Community manager
(1)
Content marketing
(1)
Crowdfunding
(1)
Crowdinvesting
(1)
Deepfake
(1)
Depresja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dobro
(1)
Doradztwo inwestycyjne
(1)
Dostępność (informatyka)
(1)
Dykcja
(1)
Dyskryminacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-biznes
(1)
E-biznesplan
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Antarktyda
(1)
Chiny
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(44)
Opracowanie
(3)
Reportaż
(3)
Podręcznik
(2)
Traktat
(2)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Dane statystyczne
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Rozwój osobisty
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizcji procesów czy- idąc tropem marketingu 5.0- zastosowaniu Al jako wsparcia i w celu naśladowania pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: jak skuteczny może być marketing bazujący na danych, na czym polegają techniki analizy danych, dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google, które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych, jakimi rozwiązaniami mozna ewentualnie zastąpić narzędzia Google.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autorka na bazie swoich własnych doświadczeń życiowych i zawodowych stworzyła poradnik po zarządzaniu w XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emocjonalny (nie)ład w pracy / Łada Drozda. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona ; 21 cm.
Biznes wreszcie zdał sobie sprawę, że emocje wywołują zachowania, a te oznaczają zarówno to, co robimy, jak i to, kim się czujemy. Łada nie poszła na skróty. Pisze o realnym świecie, w którym naciska się na wyniki ― ale zapomina, że to ludzie je wypracowują. Cel jest ważny, jednak równie ważna jest droga, a droga to, poza intelektem i poznaniem, także emocje. Właśnie one odpowiadają za to, jakie myśli i zachowania prezentujemy. Autorka pokazuje emocje szeroko, jako coś, co społecznie istnieje, jest z nami cały czas. Nimi oddychamy. I by lepiej oddychać, warto sięgnąć po tę książkę ― uwrażliwi nas i nauczy dostrzegać subtelności, które Łada wydobyła na światło dzienne. (dr Grzegorz Radłowski)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski. W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ― a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reskilling i upskilling : jak skutecznie wspomagać rozwój pracowników / Agnieszka Ciećwierz. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rynek pracy jest dynamiczny i wciąż się zmienia- a ty musisz się dostosować. Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga Al, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą ksiązkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeplomentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najnowszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co- mamy nadzieję- zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów, i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwiających autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za sprawą których znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. Życie w towarzystwie narcyza, a właściwie dowolny rodzaj interakcji z kimś takim, zawsze ma swój koszt. Rachunek ten opłacamy stresem, zmęczeniem, energetycznym wyczerpaniem, w końcu własnym zdrowiem. Stąd tak ważne jest, aby nauczyć się przed narcyzami chronić. By to było możliwe, musimy zdobyć dwie umiejętności. Po pierwsze: w porę się zorientować, czy mamy do czynienia z narcyzem i czego możemy się po nim spodziewać. Po drugie: umieć się przed nim bronić, czyli nie pozwolić mu, by odebrał nam energię, dobre samopoczucie czy wręcz zawładnął naszym życiem. I temu celowi służy ta książka. Zawarte w niej informacje pozwalają odróżnić, z jakim rodzajem narcyzmu możemy mieć do czynienia, po jakich cechach i stosowanych strategiach rozpoznać narcyza, w jakich środowiskach się go spodziewać, wreszcie ― jak sobie z nim radzić. I co równie istotne, przy okazji sprawdzimy, czy sami (nawet nieświadomie) nie sięgamy po narcystyczne zachowania, czym po prostu krzywdzimy innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestań się bać! : kryptowaluty są dla Ciebie / Marcelina Gładysiak. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 207, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Z publikacji dowiesz się między innymi, jak przebiegała ewolucja cyfrowego pieniądza ― od samych jej początków, skąd się wzięła idea kryptowalut, kto był odpowiedzialny za ich stworzenie i w jaki sposób one działają. Poznasz najważniejsze fakty dotyczące pierwszej kryptowaluty, czyli bitcoina, a także wybranych przedstawicieli innych aktywów cyfrowych. Ponadto zdobędziesz nieco informacji na temat procesu inwestowania. Choć nie jest to stricte poradnik inwestycyjny, autorka książki, praktyk rynku kryptowalut, dzieli się za jej pośrednictwem doświadczeniami również w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Awans i co dalej? : 99 dni na odnalezienie się w nowej roli / Joanna Grela. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 295, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Twoje pierwsze 100 dni na wyższym stanowisku Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ? i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak właśnie jest, ta książka powinna zostać Twoją najlepszą przyjaciółką. Joanna Grela pracowała nad nią wiele lat. Jest psycholożką z wykształcenia, więc dobrze wie, jak wielką rolę w procesie zarządzania ludźmi odgrywa praktyczna znajomość reguł psychologii. Choć ma za sobą doświadczenie liderki w dużej firmie handlowej, zdecydowała się dodatkowo skorzystać z porad i ze wskazówek zarządzających zespołami w innych branżach. Do tworzenia tego poradnika zaprosiła aż dziewięć osób. W efekcie powstała książka, która pomoże Ci się przekształcić z człowieka świeżo awansowanego, wciąż jeszcze nieco wystraszonego ogromem zadań, jakie przed Tobą stoją, w pewnego siebie lidera lub liderkę. I to w 99 dni. Zaczynamy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sposób, w jaki oddychasz, decyduje o tym, jak mówisz. Jeśli jesteś: politykiem, wykładowcą, nauczycielem, prowadzisz kanał w mediach społecznościowych albo w jakikolwiek inny sposób pracujesz głosem- ta ksiązka jest dla ciebie. Skoro zdarza ci się występować publicznie, z pewnością wiesz o tym, jak dużą rolę w twojej pracy odgrywa oddech. To, jak oddychasz, ma wpływ na brzmienie twojego głosu: wysokość, tembr, dynamikę i ekspresję. Świadome oddychanie może również działać uspokajająco i poprawiać samopoczucie. Organem, który w dużym stopniu decyduje o tym, jak brzmi głos człowieka, jest przepona. Umiejętność korzystania z tak zwanego oddechu przeponowego to cecha wyróżniająca profesjonalnych mówców. Dlatego też poradnik, który trzymasz w ręku, skupia się właśnie na przeponie- na jej umiejscowieniu, roli, a także na dolnych mięśniach oddechowych wspomagających jej pracę. Poznasz ćwiczenia, które prowadzą do nowego, zdrowego nawyku oddechowego, poza tym sporo dowiesz się o własnycm głosie, o sposobach na rozwijanie jego barwy, uzyskiwanie odpowiedniego tembru, jakości i dynamiki mówienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełda : poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 427, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych- autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najwaniejsze teriny, jakimi posługują się bywalcy ryków fiansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów- ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja w IT / Michał Kosiorek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 212, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Branża IT jest, delikatnie mówiąc, nietypowa. Poza nielicznymi- jak specjaliści od sprzętu- większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowanie i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego końca świata, w ramach międzynarodowych zespołów, których czlonkowie spotykają się ewentualnie via komunikatory i na zebraniach online. I wszystko to potrafi zadziwiająco sprawnie funkcjonować. Skoro tak, skoro firmy z branży informatycznej są tak bardzo "zdalne", może także pracownicy HR, może również rekruterzy byliby w stanie funkcjonować bez pojawiania się w biurze? Czytać maile na plaży na Bali, Zanzibarze czy choćby we Wloszech. Realizować powierzone sobie zadania w sposób uporządkowany i systematyczny, o godzinie, która najbardziej im odpowiada. I zarabiać przy tym kwoty rzędu kilkudziesięciu tysięcy na miesiąc. Jeśli taka wizja pracy w roli rekrutora w IT do Ciebie przemawia i teraz się zastanawiasz, jak zmienić wizję w rzeczywistośc, to przestań marzyć, a zacznij czytać tę ksiązkę. Jej autor konkretnie krok po kroku pokaże Ci, co musisz zrobić, by dołączyć do światowej armii digital recruiter nomads i pracować, skąd chcesz, jak chcesz i w godzinach, które Ci odpowiadają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl- negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą strone postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu., w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciólmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak poprawnie i skutecznie negocjować, ta ksiązka poprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku i podpowie sprawdzone dobre praktyki. Publikacja bowiem zawiera minimum niezbędnej teorii, a przede wszystkim skupia się na praktycznych przykładach negocjacji, opisach konkretnych wyzwań, a także sposobach radzenia sobie z nimi. Podczas lektury wspólnie z autorem będziesz się zastanawiać, jak w praktyce, a nie w teorii, rozsupływać kolejne negocjacyjne węzły gordyjskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lean management po polsku : o dobrych i złych praktykach / Tomasz Król. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 199, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplenie" firmy, u jednych wywołuje fwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Bedziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i memedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarządzania, serdecznie go nienawidzą i w efekcie, świadomie lub podświadomie, je sabotują. Czy czynią tak z czystej złośliwości? Raczej nie. Prędzej dlatego, że nie rozumieją koncepcji albo nie widzą dla niej zastosowania we własnej zawodowej codzienności. Lean managment jawi im się raczej jako dodatkowy problem, a nie roawiązanie wielu kwestii, z którymi zmagają się w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni więcej, tylko tyle, że szczupłe zarządzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknć błędów i spełnić pokładane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkała się ona z pełnym zrozumieniem i akceptacją załogi? Tego dowiesz się z ksiązki Tomasza króla.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Web accessibility : wprowadzenie do dostępności cyfrowej / Wojciech Kutyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 229, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Jak tworzyć produkty i usługi cyfrowe, by były dostępne dla każdego? W czerwcu 2025 roku wejdzie w życie Europejski Akt o Dostepności. Od tego momentu organizacje sektora publicznego i prywatne przedsiębiorstwa będą zobligowane do wprowadzenia na swoich stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych rozwiązań zgodnych z zasadami dostępności cyfrowej. W ten sposób zadbają o potrzeby wszystkich osób, biorąc pod uwagę ich preferencje i możliwości. Co to znaczy, że strona internetowa albo aplikacja jest dostepna i inkluzywnie zaprojektowana? Jak jązbudować? Od czego rozpocząć swoją podróż, której celem jest zwiększenie kompetencji zawodowych w dziedzinie dostepności cyfrowej? Wszystkiego dowiesz się z tego pradnika. jego autor w przystepny sposób przybliża powody, dla których dostępność jest ważna. Przytacza przykłady wykluczeń i pokazuje ich konsekwencje. Omawia zagadnienia związane z niewykluczającym projektowaniem. Podpowiada gotowe rozwiązania i daje wskazówki pozwalające łatwiej programować dostepne strony internetowe, a także aplikacje mobilne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbuduj przyszłość swojej marki : brand purpose krok po kroku / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 301, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak : słuszna sprawa. Autorka ksiązki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią generowania zysków jest celem firmy? Czy jest on pomyślany tak, by miał pozytywny wpływ na świat? Społeczeństwo przychylniej spogląda na brandy zaangażowane, funkcjonujące w duchu odpowiedzialności za planetę. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do wspólnoty. Warto to zrobić, tym bardziej, odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa. Ksiązka ma za zadanie przedstawić je i zaprezentować przykłady tego typu celów. Autorka wskazuje, jakich dodatkowych korzyści- poza dobrą reputacją i przychylnością odbiorców- powinna oczekiwać firma, która ma odpowiedio zdefiniowany i zakomunikowany brand purpose. Z ksiązki dowiemy się poza tym, jak jasno określony cel wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstwa w relacjach z pracownikami, klientami i pozostałymi uczestnikami rynku. Jej dodatkowym walorem są liczne wywiady i studia przypadków, pokazujące mniejsze i większe marki działające w odniesieniu do elementów filozofii brand purpose lub wdrażające ją kompleksowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy Twoja inwestycja w kryptowalutę przyniosła Ci stratę? Jeśli tak, to znajdujesz się w gronie zdecydowanej większości takich inwestorów. To setki milionów ludzi na świecie. Jeżeli natomiast należysz do tych, którzy nie ulegli pokusie, możesz sobie pogratulować! Na odtrąbienie sukcesu jest jednak za wcześnie. Życie to gra i nie wiesz, czy jutro nie dostaniesz znaczonych kart. Oto wynik ambitnego projektu gwiazdy TV i dziennikarza: ekspedycji śledczej, której celem było zbadanie świata krypto i jego zadziwiającego krachu. To świetnie napisana opowieść o grupie szarlatanów, którzy przekonali miliony ludzi do lekkomyślnego pozbycia się ogromnych pieniędzy. Mówi o braku odpowiedzialności, o barwnych wizjonerach i wyznawcach, ale też o zwykłych traderach, ludziach pokrzywdzonych, sygnalistach antykrypto i rządowych agentach. Książka została oparta na oryginalnych materiałach dziennikarskich zebranych w kilku krajach, zawiera wywiady z Samem Bankmanem-Friedem, współzałożycielem Tethera Brockiem Pierce'em i Alexem Mashinskym z Celsiusa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej